50 frågor och 50 svar

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Frida, Elin och Jenny.
2. Personen du pratade i telefon med: Mamma.
3. Du fick SMS av: Angelica.
4. Du kramade: Frida.

IDAG
5. Kläder: Adidasbyxor, linne & rosa sockar hehe
6. Bättre än igår: Igår var jag snygg i klackar and so on?!

IMORGON
7. Är det: Fredag.
8. Planer: Shopping & sean hälpa Elin med lite hemligheter;)
9. Något tråkigt som händer i morgon: Allt blir vad man gör de till;)

FAVORIT
10. Nummer: 5
11. Färg: Rosa, lila och vit.
12. Årstid: Sommar.
13. Saknar du någon?: tyvärr.
14. Humör för tillfället?: Trött fast ändå inte;P

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse?: Slog på kaffet.
16. Vad åt du sist?: Tjuvade pepparkakor av Frida(a)
17. Vad irriterar du dig på?: Folk som inte kan köra bil rätt!!!
18. Tror du på distansförållanden?: Nej, inget jag skulle ha i första taget..
19. Vem tänker du på just nu?: Ja, vem tänker jag på?!
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Hen har nog mycket annat att tänka på!!
21. Vart reste du sist?: Skåne
22. Vad gjorde du igår kväll?: PersonalTräff med Jobbet.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Pappa.
24. Ler du ofta?: Men jaaaaa... XD
25. Välj en: kärlek, skönhet, kreativitet?: Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: hehe ja
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egen 
28. Vilken färg har din tröja?: Vit, sååå tråkigt!

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Till och med tills ögonen bytt färg;P
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Faktiskt.
31. Gråter du när du skadar dig?: HAHA ja

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Är ofta glad :)
33. Vad gör dig glad?: Glada, spontana människor.
34. Önskar du att du var lyckligare?: Just nu känner jag mig lycklig.
35. Är lycka överskattat?: what??
36. Kan musik göra dig glad?: när det kommer en one direction låt, så ja;)

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt Jag älskar dej?: Haha ja:)
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Sällan men ja!
39. Har du en flick/pojkvän?: NEJ
40. Är du nöjd med det?: Jag vill ju vara kär, men är sjukt kräsen.
41. Är du kär?: Nej och jag skulle aldrig ta första steget om jag var det:]
42. Vem hatar du verkligen?: Några
43. Drömkille: Lång, vackra ögon, självsäker, muskler & spontan.
44. Är du en mobbare?: Jag var faktiskt det när jag var liten, typ upp till 12 år:/
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Eh, ja!!
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja, det har jag faktiskt.

ÖVRIGT
47. Beskriv dig med tre ord?: Social, ambitiös & positiv. 
48. Drömyrke?: Vill jobba som skolsköterska, så jag har 4års utbildning framför mig:)
49. Hur ska första dejten vara?: oj.. lättsam.. räcker typ med varsin Ben&Jerry i soffan framför en bra film;)
50. Hur många barn vill du ha?: Kanske tre stycken, skulle vilja ha tvillingar!!




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback