Gjort maxtester idag. Om 10 veckor ska resultaten vara bättre.

Testerna idag:

För att en armhävning ska bli korrekt, ska avståndet mellan bröst och golv endast vara en knytnäve. Så Elin höll sin knytnäve på golvet, som jag skulle röra med mina bröstmuskler för att armhävningen skulle räknas.Självklart på tå (haha vad fult det låter). Jag fixade 30 stycken idag.

Sedan stog vi i jägarvila mot en vägg. Efter halva tiden började benen skaka av utmattning och tårarna rinna. Det gjorde sååå ont. Men som den tjurskalle jag är stod jag i HELA 11 MINUTER!!!!!

Direkt därefter testades plankan. Klarade bara 4 minuter eller liknande;P
Vi körde även Benpress i maskin -> 172.5 kg (+10 på rullen)
Roddmaskin - ca 300meter på 1 minut.


sedan avslutade vi med en crossfitrunda. AMRAP på 8 minuter.
20kg. 
10 Pushpress 
10 marklyft
10 armhävningar
10 situp

Om 10 veckor ska resultaten bli bättre. Bara att börja träna hårdare, äta bättre mat & sova gott!!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback