"Ibland kan jag köpa en tårta bara för att vrål äta"


Vaknade av att plingan på dörren gick i högvarv klockan nio i morse. Med ett irriterat ansiktsuttryck slände jag på mig träningsbrallor, ett linne å satte upp håret i den fulaste toffsen någonsin. När jag öppnade dörren stod VÄRLDENS LÄCKERBIT där. Ni skulle se honom så fruktansvärt snygg!!! Hehe nä, skämt å sido;) utanför dörren stod bara mamma så det var inte så farligt hehe;) Jag bjöd henne på kaffe och jullimpa framför nyhetsmorgon. Så mysigt:D 

Då hon skulle vidare plockade jag fram matteböckerna i två timmar innan jag tog bilen till farfar. Världens bästa människa. Han firade mig eftersom jag fyllt år:) Vi är sjukt lika min farfar och jag. Alltså till personligheten. Vi typ sitter lika konstigt med benen, säger samma saker & tänker oftast lika. Idag sa han tillexempel "Ibland kan jag köpa en tårta bara för att vrål-äta" och jag kände verkligen " JAG MED!" haha;D

Efter en trevlig fikastund hos farfar drog jag hem och plugade lite till. Sedan åkte jag till Elin för att planera nyårsafton. Lär bli grymt. Trerätters, femkamper å allt;) - Nämen, nu ska jag nog sova. Känner att min energi börjar ta slut och då blir jag så ledsen;P Så, godnatt finizar!







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback