Första advent


Jobbade hela Lördag natten. En stressig natt med många skratt. Blir så jäkla flummig när jag är trött. Skrattar mig till tårar bara någon säger "kylskåp" jag äger världens sämsta humor! Jaaao, men efter nattjobbet drog jag hem & sov i fyra timmar innan väckaren ringde igen!


Träffade Frida och minglade runt på skyltsöndag i någon timma. Vi hade hört rykten om att det skulle finnas en ren på plats, så vi letade ihjäl oss.. men inte hittade vi någon ren...


... åkte istället till Coop och handlade allting som har med Julkänsla att göra. 

Hemma hos Frida åt vi Julgröt, revbenspjäl och jul-mackor. Heeeelt fruktansvärt gott!!


Vi klädde även Fridas Julgran (som bara var sne och jävlig med oss HEHE) men tillslut fick vi koll på trädet... och... måste faktiskt erkänna att det är 1-0 åt oss. Granen blev ju faktiskt fin tillslut xD


.....Firades med Julmust och saffranskaka framför lite One Direction videos (som vi är helt beroende av just nu). Vi har fnittrat som små fjortisar men vilka grabbar alltså!!!! 

Kom just hem. Nu ska jag sova & ställa klockan på 08.00 !!!
- Om en vecka fyller jag 21 år - Herregud så gammal jag är...




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback