Då var det där betyget mitt.


Egentligen har jag alltid varit relativt duktig i skolan. I gymnasiet hade jag VG och MVG i princip varje ämne. Förrutom matematik. Där har jag alltid legat på ett stadigt MINUS-IG. Men under denna höst-termin har jag förstökt mig på MatteB. Första veckorn av kursen grät jag jämt. Jag grät - pluggade - grät lite mer - och pluggade ännu hårdare. Tillslut låssnade något & jag har lyckats skriva +vg på varje prov jag haft. Och idag fick jag min efterlängtade slutbetyg: Ett stadigt C (vg). 

Det har fan inte kommit gratis;P har kämpat som ett djur. Men tänk att jag faktiskt fixade det. Att gå från -ig, till +vg. Det är inte illa pinkat:) Nu är jag väldigt stolt och nöjd över mig själv. Ingenting är fan omöjligt, bara man vill det tillräckligt mycket!!
 



Kommentarer

Grattis Julia, det är du såå värd! ♥

Svar: Tack du snälla !!:):)
Julia Jonsson

Grattis!! Jag hade jättesvårt för matte i skolan vilken känsla det måste vara☺kram

Svar: Tack, taaack!!!:):)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback