Be awesome instead

Godmorgon Onsdag. 
Gjorde ett rejält ryck igår. Jag städade lägenheten, julpyntade, skrev handlningslista, snackade i telefon med mamma säkert en timma (like always hehe) & pluggade bort fyra mattelektioner. Så skönt! Självklart lyssnade jag på One Directon under hela eftermiddagen/kvällen också ;) 

Idag är det Onsdag. Jag ska plugga ÄNNU mer matte (eftersom slutprovet äger rum nästa vecka -och jag fattar fortfarande ingenting av phytagaros-sats, standardavvikelse & medelpunkter hit och dit). Jag ska även upp på solbacken och handla med Elin i eftermiddag. Dessutom tänker jag börja baka inför min födelsedag, jag ÄLSKAR att baka & idag börjar jag med mina cupcakes!!
 
Hoppa över träningen idag, känner inte alls att jag hinner med den. Så är det OK att göra ibland;)
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback