VECKAN SOM VARIT

Har varit utan internet i en vecka. Så här får ni en snabb-titt på veckan som varit;)
1) Fick matte hjälp av en 9 åring...
2) Har hjälpt min bror när han byggt (dvs bara varit i vägen hehe)
3) Har förstått innebörden av den bilden. Sjukt sann! 
4) Jag har varit ute och sprungit

5) Fikat äppelpaj i mängder med en del ur släkten!

6) Ätit upp alla Elins nötter på jobbet, hihi!
7-8-9) Jobbat med förtidsröstning. När jag inte jobbat natt/ varit i skolan!!

10) Jag har varit ute och sprungit!

11) Jag har gjort hårinpackning, ansiktsmask och allt annat som gör att man inte ser ut som en vilde!!

12) Ätit scones och druckigt te i flera timmar med Matilda<3



Kommentarer

Åh vad jag är glad att du börjat blogga igen hihihi

Svar: hahaha och jag har saknat att läsa din!!
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback