TJOCKISMÅNDAG

Detta med att sova är verkligen inte min grej. Sov två timmar efter nattjobbet & sedan drog jag och Frida till stranden. 

Träffade mer skönt folk på stranden och bara njööööööt av solen hela dagen.

Klockan 16.00 åkte vi hem igen. Jag blev en Converse tjej och 17.00 befann jag mig hos Matilda. 

Åt mat och njöt av den vackra kvälls solen tillsammans med några vänner:)

Klockan blev åtta och jag hade en tid att passa. Så min (i princip högra arm haha) hängde med mig för att skriva på viktiga papper. NU ÄR LÄGENHETEN OFFICIELLT MIN ETT HELT ÅR TILL - och jag älskar det. Efter detta pyste vi hem till Frida för att äta jordgubbar och glass. jag passade även på att glo på henne medan hon bakade goda kakor, hihi!!

Nu ska jag snart krypa i zäng. En tidig morgon och spontan tripp till Umeå väntar i morgon.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback