Fredagsmys innan fredag - badass.

Gårkvällen spenderades med ett helkropps pass på gymmet. Svetten rann utav tusan och musklerna sa flera gånger "MEN FÖRFAN JAG ORKAR INTE" - trots detta tog jag i mer än någonsin och var nöjd som en tok därefter! 


Efter träningen drog jag, Elin och Frida till hemmakväll, vi hyrde film och handlade godis!

Dock var Elin den mest slitna krigaren av oss, så hon somnade först. Jag och Frida hade rätt kul åt det och tänkte busa lite...

... det bästa buset vi kom på var att facerapea Elin. (Detta dö-skrattade vi åt i säkert två timmar HAHA)
 

Efter allt tokbusande slockade vi där runt  halv fem på morgonen. Klockan sex var Elin pigg som en lärka och väckte upp oss igen;)


Då åkte jag och Elin iväg på gymmet och tog nya rekord! (haha ser ut som att jag håller på att skita på mig!) Men vad fan, jag tog nytt rekord i både marklyft och bänkpress ändå, hoho!
 
<3



Kommentarer

Sv: Ja prova! fick ett tips om att blanda tonfisk med creme fraiche med smak av tomat typ =) mums lät det ju!


Kom ihåg






Trackback