Beautiful people like you

Sov endast 1½ timmar inatt och efter att jag gymmat med elin ringde min mamma:
Jag: Alltså shit, har bara sovit 1 och ½ timma inatt...
Mamma: Stackars dina kompisar. Du kommer vara totalt överspeedad hela dagen...
Jag: HAHA true ;)

Efter gymmandet åkte vi till Jenny och blev bjudna på världens godaste lunch!


... och efter lunchen la sig jag och Elin i soffan och ja... fördrev lite tid med sång!!!!


På eftermiddagen tog vi bilarna ut till världens finaste stuga vid havet. Vi grillade mat, pratade om livet, lyssnade på skön musik och bara hade det primaballerina. 

Kvällen avslutades sedan med världens finaste brudar vid en eld, pinnbröd, marshmallows och världens bästa stämning. Älskar er flickor:) - Nej nu har jag i princip varit vaken i tre dygn så tänkte unna mig en sovmorgon i morgon. Sedan är det klackarna i taket som gäller. OCH JAG ÄR TAGG!

Godnatt<3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback