Älskar uppförsbackar när jag är ute och joggar


Ibland kan man känna sig ledsen. Bara allmänd less och tung i skallen. Jag hade en sån dag idag, så när jag kom hem från mitt arbete med förtidsröstningen - knytte jag på mig mina skönaste träningsskor, startade hög musik i öronen - och for ut på en joggingrunda

Result med fyra kilometer och en mycket nöjdare Julia Jonsson. Med adrenalin som spreds genom kroppen kunde jag le på riktigt för första gången denna dag. Vet ni vad jag tycker är bäst under hela joggingrundan? Det är uppförsbackarna - när det enda man kan fokusera på är "okej jag fixar detta, djupa andetag, jag måste orka lite till, jag måste ooorka, shit ja kommer nog spy.. men nej nu är jag uppe... OCH JAG ORKADE" - hehehe, ja i uppförsbackarna kan man endast fokusera på att SPRINGA. Det älskar jag,  för då slipper man tänka på så mycket annat. Dessutom blir man förbaskat nöjd när man är uppe ;) 
Nej nu ska jag duscha och ladda om inför nattjobb! 

VAD BRUKAR DU GÖRA NÄR DU HAR EN DÅLIG DAG?




Kommentarer

Jätte söt blogg :) <3


Kom ihåg






Trackback