10 saker ni inte visste om mig

1. Jag har hållt på med hästar i 14 år. Red i tävlingsgrupp och allt. Slutade dock förra året...

2. Jag har haft kort hår, men hatade det. Gillar att gömma mig bakom mitt långa hår!

3. Hade hål i naveln när jag var 18 år. 

4. Jag är uppvuxen på detta vis. Bland klippor, vatten och massor av folk! Varje sommar åkte min och fyra andra familjer iväg med våra båtar. Vi var till Finland, högakusten OSV!!

5. Jag såg ut såhär när jag var liten...

6. Jag har alltid varit nöjd med min stora rumpa. Däremot haft måååååånga andra komplex!
 
7. Jag dricker sjukt mycket kaffe. Kan till och med dricka det just innan jag ska sova...

8. Har alltid älskat att resa. Varit utomlands mer än 10 gånger. Här fotar jag morsaaan i Thai.

9. Var galet kär i Ola Svensson när jag var lite yngre (psst.. han är fortfarande bra) ;)

10. Jag har världens sötaste katt.... Och hade världens mest orange moppe som 15 åring!!!!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback