Barnvakts-Julia


Har varit barnvakt åt två små busiga pojkar ikväll. Ja,eller dom är inte så himla små längre. Jacob, som ni ser på bilderna har ju faktiskt börjat 2an nu;) och honom har jag känt sedan han låg i magen!! Robin däremot, som faktiskt ska börja klass 6 har jag bytt blöjor på och sett när han lärde sig gå. Hihi! Jag var själv runt 10 år när dessa två grabbar blev som två små bröder åt mig. 


Ikväll har vi busat, handlat, pratar, sett Disney Channel och ätit godis/chips. Och när tidigt blev sent var det dax för min favorit-stund-på-barnvakts-kvällen, nämligen att hjälpa den mindre grabben med att borsta tänderna + lägga sig och läsa godnattsaga!! Alltså... jag kommer typ tycka synd om mina egna barn som garanterat kommer tvingas lyssna på massor av böcker varje kväll xD 

En supermysig lördagkväll med hög kvalité tycker jag! Nu ska jag sova en stund, limorgon väntas... loppis!! 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback