Typiskt mig. Piercat handleden. But i love it.

 
Jag har alltid varit impulsiv av mig. Om jag tycker att håret är för långt, står jag två sekunder senare med en sax i handen. Om jag är sugen på en utlandsresa, skickar jag sms till alla tänkbara resekompisar inom någon minut. Om jag känner för att uppfylla en dröm, sitter jag i ett flyg till Ghana en månad senare.. Ja ni fattar säkert! Jag älskar att vara spontan och min magkänsla har sällan fel. Litar på den till 1000%. Så i helgen kom jag på att "microdermal" är riktigt jävla snyggt. Tog snabbt kontakt med en piercare. Två dagar senare satt jag hos honom och två minuter innan det tänkte jag "hmm.. var ska jag sätta smyckerna då?"...

Och bilden visar resulatet. Jag älskar det redan. Dock lite blodigt och irriterat för tillfället. Men det är så jäkla grymt ändå. Smycken i huden, vem var den smarta som kom på det?! LOVE IT.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback