Julafton och 39 graders feber.

 
Populär brud jag är idag. Vaknade inatt genom att jag frossade och hade plågsamma smärtor i rygg och huvud. När jag slog upp ögonen funderade jag stark på om det verkligen var Julmust jag hade druckit på jobbet... SÅ mycket snurrade världen! Jag tog mig till vårat "sjuk- skåp" här hemma, där det finns en öron temp. Den visade över 39 grader. FRIIIIIIISK. Jag börjde gråta som en liten flicka, samtidigt som jag väckte mamma. "Eh.. Mamma.. var har vi ipren? måste få ner febern, ska ju jobba 7-13 idag". Mamma kollade bara allvarligt på mig och sa "Glöm din dröm. Nu ringer du och sjukanmäler dig". Jag började flänna ännu mer, eftersom chefen garanterad kommer att halshugga mig. Populär tjej man är, när man sjukanmäler sig på julafton alltså:):))))

Nej gud. Nu ska jag trycka i mig en hel karta Ipren tror jag. Sedan lägga mig och vila igen. Förhoppningsvis så pass pigg att jag kan äta lite Julmat och se Kalle Anka med släktingarna i kväll. Hoppas, Hoppas! 

Och.... God jul på er! 



Kommentarer

Krya på dig finaste, och en riktigt god jul ♥


Kom ihåg






Trackback