Återblick.

Januari
Jobbade dygnet runt i denna byggnad. 

Sara fotade mig och Lisen i snöstorm!!

Februari
Tåget till Stockholm med Jenny, Elin & Linnea. 

Såg GAVIN DEGRAW(!) Festade med stekare från lidingö å älskade livet!

Kämpade på med detta..

Mars
Var fest varje helg:)

Målade ögonbrynen såhär. HAHAHAHAHAHA!

Thailand 2 veckor med familjen. Farsan 50 bast!!

April
Började träna.

Det kom som en chock. Vila i frid. 

Maj

Kreta en vecka med Julia Holmlund!!!

Haha, kunde se ut såhär....

Juni
Höll i en hand som bara kallnade. En tjej som dog. 

Myskväll med kusinerna en sommar kväll. <3 

Firade Karin 20 år. Gick en mil hem mitt i natten. Haha störda! ;)

LANTERNAN. KUNG KVÄLLEN, eller vad säger vi Elin;) ?

Midsommar.

Haha, stadsfesten. GGOGOGOOOOOO! 

Stolt bärandes på tvådagars stadsfesten. Mja!

JULI
Hängde mycket i stallet. Lisen <3

Trästocks, Tvådagars. Fruktansvärt roliga kvällar. :)

Fick denna bild skickad till mig. Haha. undra hur många du har visat bilden....

AGUSTI
VIkariefest med bästa Klockarhöjden brudarnaaaa!
 
Kom igång ordentligt med träningen. 

Skönaste impulsfesten!!!!
 
tatuerade mig. Ett hjärta på fotleden. 

Krigade på jobbet!

SEPTEMBER
Kom på att jag ville flytta. Två veckor senare fick jag nycklar ;)

Började även intervall löpa i stupbranta backar 3 dagar i veckan.

Franska Rivieran. Monaco. Familj + en till. KUUUUL!

OKTOBER
Tränade på. Älskade träning!
 
Blev sjuk. hahaha otursbarn.

Var fyllechaffis med Elin. Halloween. Helt underbar kväll!!!!

Kämpade på!!!

NOVEMBER
Piercade Handleden;)

Fotbollsgala med Elin. Hotell, 3rätters, fest, spårat!

Firade 2 pojkar 20 år. Även detta en rätt spårad kväll, haha!

Jul bak med favvo tjejerna. 

DECEMBER
Äntligen 20 ÅÅÅÅÅÅR!

Julklapps mys med finaste vännernaaa!!

Firat jul å så försvann den (i alla fall lite) tränade magen :D 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback