Tiden går som en elvisp

Hejsan! 
Har passerat så enormt härliga dagar ska ni veta. I fredags var jag och Olov på middag hos hans farsa och Helena, efter det stannade vi i stan och tog en härlig promenad längst broarna i kvällssolen. Avslutade sedan kvällen i soffan med godis och step brothers, en ganska rolig film, kan rekomenderas till folk med dålig humor hähä!
 
Lördagen spenderade jag och akke i stackis hos min familj. Kvällen hängde jag med Elin och såg melodifestivalen i snöstormen (!) som helt sjukt oväntat kom på besök, men som tur var hade jag just köpt rosa stövlar som kom till användning;)
 
I måndags och tisdags har jag haft klasskompisar här och färdigställt våran projektplan. Fått rå om dom med nybakt fika och kaffe i massor!! Kvällarna har jag bakat, passat på att snacka lite skit med Jullan och igår var hanna här. Vi gick långprommis följt av att sjunga allsång till disney skönheten och odjuret. Jisses vilken rolig film hihi. Sedan avrundat kvällarna med Olov, någon halvbra film och massa skitsnack:):)

Onsdag idag. Jag fick återkoppling från den senaste (stora) tentan som jag klarat. Firade jag med att åka till KTC och även klara praktiska examinationen på CVK . Så med toppenhumör åkte jag, olov å akilles till morfar för fika och massa busande för akkes del:):) påväg hem storhandlade vi och (olov) gjorde kycklingburgare till middag. Nu har vi just varit ute och busat med akke, så nu ska vi äta lite kakor, dricka kaffe och se gårdagens avsnitt av biggest loser! 

Ta hand om er och varandra, kram på er!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback