Torsdag och Fredag

I torsdags pluggade jag medicinräkning heeela dagen. På kvällen kom Olov med middag och hjälpte mig även med plugget, det är jäkla fint måste jag erkänna.. Men han gick all in.... Det var jag som var tvungen att säga till Olov att "fan orkar jag inte räkna ett tal matte till alltså, vill se en disneyfilm istället" ;P så vi avrundade kvällen med att se Tarzan haha fatta bra den är & fatta barnsliga vi är!!!!:)

Idag startade jag och Olovis dagen på stan. Klockan 13.00 hade jag möte så jag sprang dit. Mötte sedan upp grabbarna grus på skolan och pluggade matte under eftermiddagen -> sedan iväg till Morfar och åt middag där. Körde därefter upp till stan igen och hade spelkväll tillsammans med Frida, Daniel & Sebbe. Fan vad vi har skrattat. Har kramp i magen!! Jag kom just hem och tänkte sova igen några tappade sömntimmar nu. I morgon är fullspäckat, så bäääst att vara utvilad. Pjuhh:)!

Take Care och Godnatt! 
 



Kommentarer

Hahah har allvarligt träningsvärk i magen i dag av allt skratt från i går😂

Svar: ahahhaa samma här. en riktig toppenkväll!!! <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback