Tentamåndag

Var på skolan redan 07.00 i morse för att repetera det sista inför tentan. Tenta 4/4 skrevs nämligen 09.00 och det kändes (peppar peppar) bra. Frågorna som kom var det jag hade pluggat på. Så sjuuukt härligt! 

Efter tentan hängde jag på Marcus, Danne och Sebb för en lunchbuffé på viking. Skrattar så magen gör ont när jag hänger med dessa tokstollar. Tror vi satt där i minst två timmar, men eftersom grabbarna tävlar om allt (även vem som orkar äta mest pizza) så tar allting så lång tid haha!! 

Klockan två var jag i stallet och träffade pållen Rasmus för första gången. Troligtvis en häst jag ska börja hjälpa till att motionera och ta hand om. Det känns nå fruktansvärt kul i dessa tråkiga vintermånader:):)

Nu ska jag snabbt äta innan jag beger mig till stan igen. Nu för att hänga med Fina Lisa. 
Take Care! 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback