Senaste dagarna

Torsdag
Spenderade dagen med näsan i skolböckerna. Klockan fem kom familjen hem. Vi åt middag och firade lillebrorsan som fyllde 22 år. Världens bästa borsa på alla sätt och vis alltså. Klockan åtta på kvällen skjutsade farsan mig till bussen och jag åkte till Umeå för att hälsa på min pojkvän som flyttat dit!

Fredag
Vaknade redan 10.00 på morgonen så jag satte igång lite musik, kokade te och spenderade två timmar i skolböckerna innan Olov vaknade till. Vi hade en seg och mysig morgon,
 vid tretiden drog vi in mot stan. Shoppade några timmar följt av en kaffe på nya konditoriet. Påväg hem handlade vi mat och vin, så lagade vi (läs olov hehehe) baconlindad kyckling med fyllning, klyftpotatis och sallad till middag. SåååÅ gott. Vi spenderade resen av kvällen med att lira nhl 17 och se näst sista Johan Falk filmen. grrryyyym :) ! 

Lördag
Vaknade halv tio och åt frukost med Olovis. Sedan styrde vi bilen mot Skellefteå (haha vi lyssnade på 90tals musik och sjöng halsarna av oss ungefär hela vägen hem). Väl hemma åkte vi till Emil som bjöd släkten på tårta och kaffe. Goa fina släkten! Jag kom just hem och nu laddar jag om inför en kväll (en lördagskväll!) med plugg. Kul;)
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback