Senaste dagarna

Torsdag: Startade dagen med en tentamen (som jag klarade). Därefter gick jag ut på en härlig promenad i skogen tillsammans med Matilda och Engla. Kvällen spenderades på Olles tillsammans med Olov, Frida, Danne, Sebbe och Oskar. Vi såg hockey och hade det gött. Allt var liksom bra, allt förrutom hockeyn hehe!

Fredag: 9-12 befann jag mig i skolan och introduktionsföreläsning om farmakologi. Efter det mötte jag Elin på stan för en lunch - Vi drog sedan hem till henne och drack kaffe med Johan. Hittade även hennes gitarr och spelade en snutt (för er som inte vet det så kan jag absolut inte spela gitarr, men måste ändå spela varje gång jag har en i närheten hehehe). På kvällen hade vi tjejkväll. Jag, Elin, Matilda, Mia och Frida. Vi åt tacos, såg idol och catchade up. Fan vad bra=) Senare på kvällen kom Olov och hämtade mig, så åkte vi hem till mig!
 
Lördag: Vi tog en grymt härlig sovmorgon innan en hel dag med plugg varit för min del. Ikväll kom Olovis tillbaka till mig, så har vi käkat godis, sett tv ch haft det mysigt. Just nu sitter han dock och ser NHL så jag passar på att blogga..... fattar inte det roliga med att se en hockeymatch som går på repris höhöh. Men det känns ändå alltid bra när han är här, då blir jag så lugn å gla´ :) 
 
Nu är det dax att sova. Hoppas ni har det bra. Take Care <3
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback