Hoppning


Igår var jag på stallet och hoppade Coscka. En häst jag aldrig suttit upp på tidigare men herrejävlar vad fin. Gick som en klocka över hindrerna. Kom hem och vid halv tio och då träffade jag Olov. Så såg vi Johan Falk :)

Nu är jag just klar med en hemmatenta och sitter med spänning å väntar på resultatet, strax efter tio får vi veta. Pjuuh är riktigt drygt att sitta och vänta såhär;P. Olov ligger fortfarande och sover. Lär väcka honom genom att hoppa i sängen och sjunga svinfult om jag blir godkänd på tentan hehhiho. Dock måste jag ganska snabbt börja plugga till nästa tenta som är på måndag (har inte ens börjat svara på målbeskrivningen hehe ups). Ikväll ska vi träffat ett gäng för att käka på Olles och se hockey. Blir kul. Vi hörs mer sen. Take care, finns ba en du! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback