Catch up

ONSDAG

 

Onsdagen startade jag tidigt med frukost och sviiinmycket plugg. Tenta Fredag väntar för min del...

Gick därefter till stallet och tog hand om Rasse. Han var ganska bråkig och stökig idag hehe, men vi tog en skrittrunda sen blev alla nöjda!

Drog senare till Matilda som bjöd på middag och catch up. Sådär stört längesedan vi träffades så det var på tiden vill jag lova. Min fina matilda!!

Ja klockan 19.30 befann jag mig på nästa stall för dagen. Red Markarbete på denna stjärna. Körde galoppbommar och bestämt antal galoppsprång däremellan. Nyttigt och riktigt kuuuuul! 

TORSDAG

 
Redan vid nio befann jag mig hos Rasse för att pyssla om honom under förmiddagen. Söta lilla pålle! 

Eftermiddagen har spenderats på stan med olika ärenden. Kom hem vid tre tiden och däckade i soffan till fem;P galet skönt men inte rimligt med tanke på att jag har tenta i morgon ju! 

Så ikväll har jag ordnat det sista inför praktiken följt av plugg. I morgon har jag tentamen till 10.00 och efter det har jag tänkt gå på helg for real. Känner att jag behöver det, är något så sjukt trött och slut. 

Puss på er, take care! 
 
 


 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback