Måndag

Måndag och fullrulle dag. Jag har varit hela förmiddagen på skolan och gjort mig förberedd för onsdag. Då vi ska vara opponenter åt varandra för första gången. Spännande!! Därefter åkte jag in på stan och shoppade, sedan träffade jag Johan som hjälpte mig med ett bra proteinpulver. Ska ju ta och leva hälsosamt nu och tänka på mitt höga blodtryck haha. Efter det var jag en sväng på lassa innan jag landade hos Elin för lite plugg och kaffe=)... När jag sedan kom hem så hade jag fått ett paket från NELLYS med snyggaste jackan, klänningen å linneeett!!!

Kolla min nya vårjacka som jag kommer att toalt leva i under våren=)=)

Här ser ni lite annat smått och gott som köptes idag. Bland annat en termos (självklart i rosa) och ansiktskräm hehe gick in på åhlens och sa "Jag har torr hy, behöver en bra kräm för det och så ska den vara billig, för jag är student". Så tipsade hon om denna kräm (som ni ser på höger till bilden). Får vi se om den är bra;)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback