Bara för att jag ville ha en rosa matta


Igår kväll var jag hos Matilda. Vi köpte godis och såg "How to be single" i den regniga torsdagskvällen. Den filmen var klockren på alla sätt. Jag har, som ni kanske märkt, valt att lämna mitt kärleksliv utanför bloggen;P men i januari tog det slut med en kille jag hade börjat digga sjukt hårt - och jag blev sådär ledsen när allt va över.

Men whatever. I filmen vi såg igår kom ett stört bra buskap fram. Om hur man borde njuta undertiden man är singel eftersom det är en kort tid i livet. Då man både får vara själv, bestämma själv och lära känna sig själv. Vill man resa jorden runt, gör det då? Vill man söka jobb i södra Sverige, gör det då? Vill man gå ut med vännerna varje helg, gör det då? Vill man köpa en rosa matta? men gööör deeeet då! 

Vi levet så kort tid och tiden vi är helt ensamma är kortare än all annan tid. Självklart längtar även jag efter att hitta min andra halva, men det är så spännande då man tänker att han faktiskt står bakom nå hörn å lurar just nu!! Jag vet att han finns där ute men innan jag hittar honom ska jag fasen njuta av min rosa matta som min framtida pojkvän garanterat kommer att slänga ut hahah. Ni som inte sett how to be single måste göra de. fett bra!!! 





Kommentarer
» Frida

Den dagen du hittar någon att dela livet med ska du fortfarande kunna göra allt sådant utan den andra. En ska aldrig låta sig begränsas! :)

Svar: Det har du givetvis helt rätt i. Bra att du kom med den synpunkten. Men på något vis så ska man kompromissa mer när man är i en relation, men på ett bra sätt (såklart). Man ska finnas där för varandra, lita på varandra och ställa upp. Man ska aldrig vara med en kille som är inte beredd att gå lika långt som en själv=)
Juliaajoo

Rosa är min favvo färg :D <3

Svar: åå samma här😍😍
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback