Full rulle med andra ord

Haft sjukt fullt upp senaste dagarna. Spenderade över 40 timmar på praktiken förra veckan, följt av några timmars plugg, ett släktkalas, en födelsedag, tid med min Olov, några timmar i stallet osv. Råkade ju också hitta mig och min klasskompis Danne i skellefteåguiden, alltid lika kul..... hahaha!

Är ganska slut just nu vill jag lova. Haft 7-16 praktik och åkte sedan direkt till Matilda som bjussade på middag, lyyyx! Nu funderar jag all in på att krypa under täcket och se någon disneyfilm, typ pocahontas hehehe. 

 
 
 I morgon har jag praktik hela långa dagen och på kvällen väntar skoluppgifter med grabbarna grus. Torsdag är det skola på förmiddagen och sedan praktik till 22.00. Så det är fullt jäkla upp här alltså. Tur det är lite halvkul iaf hehe.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback