Har haft världens bästa fredag

 
 Igår drack jag en Celcius klockan 22 hos Elin, vilket resulterade  att jag inte kunde soma på natten ahhaa. När klockan ringde 05.00 trodde jag det var ett skämt. Men pallrade mig upp och lockade håret, sminkade mig och insåg att världens jobbigaste morgon väntade. 08.30 skulle vi ha Artikelseminarium (vilket jag och min grupp jobbat alldeles för lite med). Hur som helst pallrade jag mig till skolan och genomförde ett oväntat bra seminarium - hela gruppen blev godkänd(!). Därefter åkte jag in på stan för att shoppa en sväng. När jag kom hem skrev Sandra att vår stora skriftliga tentamen som vi skrev för två veckor sedan var rättad. Började skaka i hela kroppen och hjärtat slog jättehårt haha. Loggade in och såg att jag lyckats få VG på tentan. Högsta betyg. Jag som trodde att jag inte skulle klara det? Haha ååh vilken vinst! 

Ikväll jag har jag ätit pizza och sett hockey med Elin, Simon, Mange & Benne. Är totalt ointresserad av hockey egentligen men var faktiskt kul. Inget kan liksom få mig på dåligt humör idag;) Allt har för ovanlighetens skull gått min väg och vi har skrattat sååå mycket ikväll!! Nu ska jag se något avsnitt OC och sedan sova. I morgon väntar en sväng på stan och sedan fest för Olivia=)=)





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback