Härligare söndagskväll


Var hem till Mamma å Pappa för middag ikväll. Lillebrorsan, Adam och Farfar var också där. Pappa bjussade på sina hemmagjorda biffar och annat galet gott. Man äter tills man spricker, sedan äter man ännu mer och spricker igen. Haha jooo jag älskar mat och JAG ÄÄÄLSKAR GRILLAT! =) Sedan drack vi kaffe och drog sämsta skämten i världen. Skrattade så jag tjöt. JAjjajjaa. En härligare söndagskväll må vara svår att hitta:):). Nej förtusan, jag kom just hem till min lilla lägenhet. Nu ska jag bort med mitt nagelack och måla nytt å fräscht. Sedan sova, är så galet trött. Förrsten har ni hört Waiting for Love med avicii? Om ni inte har gjort det ännu så må ni ju göra det FÖR DEN ÄR KUUUUNG:)

Hoppas du får en bra söndagskväll. Ta hand om dig, för du är viktig å bra!<3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback