Torsdag - Ett bra avslut


Efter gårkvällens jobb landade jag på Morön tillsammans med några sköna lirare. Vi kikade film, käkade chirre och drog dåliga skämt. Ett bra avslut på den annars stressiga dagen. Jag kom hem vid ett på natten? Olikt mig, jag som är så jäkla kvällstrött annars;) 

Idag är det torsdag och ännu mer jobb väntar, även i morgon. Sedan går jag på en ledighelg. Jag längtar efter att få vara lite ledig - sova, umgås, ätaaa och träna. Är så fett otaggad på fest ju nu haha. Blir inget sånt i helgeeen.Tror fan jag ska vara nykter fram till stadsfesten, då blir det magiiskt mke roligare. Träning lockar mer än fest for the moment liksom=)

 
Men snart är det stadsfesten. Jag och Matilda planerar 3dagars. Så om någon mer funderar så - hör av er?!!!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback