KVÄLL 2 av 3


Jag var så fruktansvärt bakis igår att det var svårt å tagga om till fest haha. Hade sjukaste huvudvärken hela vägen till åtta på kvällen:):) Så jag tog det faktiskt lugnt igår. drack några drinkar men kom aldrig riktigt igång. Var dock skönaste lirarna på förfesten, så skrattade till gråt flera gånger. Fick ingen bild på hela gänget, eftesom jag råkade glömma bort att min mobil har en kamera=)=)=). Nämen gårkvällen blev typ helt okej ändå,. Träffade lite people, vissa var verkligen efterlängtade:$

Men idag mår jag riktigt bra. inte ens lite bakis. Så ikväll kör vi all in igen:):):) Nu ska jag käka och börja fixa mig. Vi startar redan 15.00 idag. Jisses!


Sov hos en bästis och vaknade upp piggare än hela Skellefteå klockan 9 i morse. Så åt vi frukost, hämtade upp Jenny. Drog ner på stan och gjorde ärenden. Så har jag just kommit hem=)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback