Ett Paket och en +1 inbjudan

Efter dagens PW och Möte svängde jag förbi Mammas jobb och surrade en stund. Sedan hämtade jag ut ett paket från Nellys som var fullproppat med SOMMARKLÄDER=)
 
Bland annat detta linne. Tycker det är snyggt som tusan. Tänk till en kavaj och klackar, mhmmm;). Fattar ni hur mycket jag längtar till sommaren??! Jag ska sitta på uteserveringar med polarna hela dagarna, ta mängder av nattdopp, lära känna nytt folk och bara vara liksom. Bara vara spontan liksom. Dock är jag inte riktigt där än. haha var en kille som skrev till mig idag å frågade om jag ville va hans +1 till en fest som skulle äga rum om någon vecka. Till saken hör att jag aldrig ens träffat honom hehe. Men det var ju ändå sjukt gulligt liksom:). Gillar folk som vågar:D. Nej sommaren 2015 ska bli galen, spontan och full av minnen. Jag är extremt laddad och det är mina nya sommarkläder från Nellys också:):) KOM DÅ SOLEN!!!
 
Nu ska jag äta lunch. puss<3<3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback