Cozy Söndag


Det har varit en seg söndag idag. Vaknade klockan 10. Ringde Angelica å snackade en timma. Sedan ringde jag mamma och pratade minst lika länge hehe. Plötsligt var klockan över tolv?? så jag tvärstädade lägenheten, drog på mig mysiga kläder och drog hem till min family=)

Så har jag, mamma, pappa, Emil och Farfar ätit laxpasta till middag. Herreguuuud så GOTT! Alla som känner mig vet att jag älskar pasta över allting annat haha. Om jag är på en pizzeria beställer jag tillexempel alltid pasta - hejdå hamburgare, kebab och pizzor liksom:D 

Yao. Klockan blev åtta och egentligen skulle jag iväg och räffa brudarna nu. Men känner mig så galet sliten, så jag köpte mig en godispåse å drog hem till lägenheten istället:):)

Så nu ska jag se film och käka candy. Classic Söndag liksom;)
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback