Tisdag

 
1 December idag och jag vaknade på tråkigt humör i morse. Var bara otaggad och ville ligga kvar under täcket hela dagen, men iccckkeet. Drog mig upp och iväg på gymmet. Var på spinning och instruktören sa något klokt mitt i passet "Det gör inget att ni svettas nu, eller att era ben tycker det är skitjobbigt. Kör på. Tillåt er att svettas ut allt skit som finns i kroppen. Så finns det möjlighet att fylla på med bra saker sedan". Jag älskar att hon sa så, för körde all in och efter passet hade jag svettats bort alla "jag vill ligga kvar i sängen och dö idag" känslor. Hahaha 1-0 till mig mot den dåliga dagen!

Nu ska jag duscha, äta och göra mig klar. Blir middag med Angelica ikväll och därefter föreläsning av Paolo Roberto. Lär bli extremt intressant!

Kram på er. Kom ihåg att aldrig ge upp. Kämpa hårdare istället!



Kommentarer
» Anna

Vilken fin bild!! :)

Svar: Nämen, tusen tack haha :)
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback