Karma


Jag tror på KARMA. Om du behandlar andra illa, så kommer någonting dåligt hända dig också. Dvs: Karma. 

Men om du istället behandlar andra bra, så kommer någonting bra att hända dig också. Därför försöker jag behandla alla människor på ett fint sätt. Till och med dem jag har lite svårare för hehe. (Eller ja, om någon är elak med mig så får den personen veta det också - på ett moget och vuxet sätt).... Dessutom finns det ju fan inget bättre än att överraska och göra andra personer glada - eller hur?!

Så idag gjorde jag i ordning en burk med kakor till en vän & hennes familj (som spenderat hela veckan på lassa hos en sjuk familjemedlem). Jag ville bara visa att jag tänker på dem å bryr mig:) En enormt liten gest från min sida, men som förhoppningsvis fick dem lite gladare i alla fall <3

Kom ihåg ordet KARMA! ;D 



Kommentarer

Du är så godhjärtad♡ du gav oss alla glädje, farmors leende gick inte ta miste på. Tack♡

Svar: Man blir som man umgås, å jag umgås ganska mycket med dig Elin. är nog därför jag är så godhjärtad hihi <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback