jag kände mig som 18år igen

 
Igår jobbade jag natt & sov sedan fem timmar innan jag skulle iväg till frisören. Å vet ni? När jag vaknade efter dem fem timmarna kände jag mig mer lättad än någonsin. Alltså helt sjukt? Det var typ som att ett helt last med stenar hade rullat av mitt bröst. En sjukt fin känsla som följde med hela dagen. För då jag sedan gjorde mig i ordning inför kvällen mådde jag så bra. Dansade runt i lägenheten och kände mig bara fett taggad på livet haha! 

Vi träffades hos Matilda vid åtta tiden. Drack vin, körde roliga lekar och bara mådde. Fan vad vi mådde alltså, världens finaste flickor. Redan vid halv elva drog vi in på stan för en drink på Calles. Råkade vara min vän som agerade trubadur och allt folk inne på Calles var fett trevliga. Så vi råkade fastna där till stängningstid - följt av en efterfest (precis som när man var 18 år), haha men kul var det! Så vid sju i morse var jag påväg hemåt igeeen. Sådär jävligt töntigt lycklig:)

En riktigt lyckad gårkväll. Fan så kul jag hade!!! 



Kommentarer
» Erica

Du är så fin Julia!

Svar: Tusen tack & du med <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback