Fortsätter rensa. Köp !

Idag har jag fortsätt rensa. Nu bland smycken och lådor (helt sjukt så myckt man rymmer i bara en låda). Tyvärr bor jag i en jätte liten lägenhet & jag har inga förvaringsmöjligheter. Därför kommer jag nu sälja saker som inte används. Det är fina saker med oerhört bra kvalité (därav höga priser på vissa saker). Vill bli av med tavlor, kläder, ljus, parfymer, Victoria Secret, smycken, klocka osv! Skynda fynda :D
 
 -Världens finaste tavla med världens klokaste ord. 50kr!!!!!!!
-Tre ljusstakar 20kr. SÅLD
-Glittrig "börs" 10kr.SÅLD

-Victoria Secret  50kr!!!! -SÅLD
-Blondinbellas böcker 150kr för båda!! SÅLD
-Jag har använt Avrils parfym i flera år LOVE IT. Har 1/2 flaska kvar. 50kr!!
-Två stycken Britney Spears parfymer. Använde när jag mådde som sämst förra året (=dåliga minnen) 100kr!
-Rosa skål
 30kr!!- SÅLD
-Två snygga ljushållare 20kr för båda. SÅLD

-Blingiga örhängen 30kr!
-Armband 20kr!

-Två fitnessböcker där det finns myckeeeet kunskap att hitta. 150kr för båda!!!

-Nagelset 20kr.
- Ljus 20kr för båda.
-Lila armband 10kr för alla.

- 100kr för klockan.

- Tavlan 50kr.SÅLD

- Ännu en mycket tjusig tavla. 100kr - SÅLD
 
- En hel del halsband. Sätter pris efter halsband.

- Massor av kläder. Jeans, tröjor, tunikor, tshirts, linnen. U name it. Billigt, bra och fina saker!
(ca 50% av kläderna är sålda)

Är du intresserad? Skriv på facebook, sms eller maila [email protected]



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback