Rosa himmel och rosa kofta

Alltså jisses. Idag använde jag jeans och klackskor för första gången på kanske en månad? Så kul, tycker verkligennn om att klä upp mig ibland. Men för mig är det inte värt att göra det till jobbet osv, eftersom jag arbetar i "undersköterske kläder". Bara därför tycker jag det är jätte kul att ha mina egna kläder å vara tillfixad ibland ;D

Träffade Elin på stan för shopping och annat sköj.
Jag och tjejerna ska nämligen ha julklappslek nästa helg. Vi ska alla köpa julklappar som börjar på bokstaven L... Idag försökte jag och Elin hitta klappar på bokstaven L & det gick väl sådär: eller vad tycker ni;) "Lock med burk", "Låda... med någonting i den", "Lite godis" eller "Lisa, jag har döpt denna tekanna till Lisa". JA NI FATTAR VI ÄR SÄMST- HAHA.

Dessutom var det grymt fint på himlen i eftermiddag. Fin rosa himmel till det mysiga julpyntet!

Julfikat har vi även gjort idag. Hemma hos Elinpelin. Riktigt naaaaajs! <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback