" 8 november ska vi dra iväg - du ska bara få en packlista"


Bilderna är från förra årets spontan-tripp! 
Förra året så ringde Elin mig en lördags efermiddag och sa "JULIA, PACKA LITE KLÄDER. KOMMER OCH HÄMTAR DEJ OM EN HALVTIMMA - VI SKA TILL UMEÅ PÅ FOTBOLLSGALA, TRERÄTTERS MIDDAG OCH HOTELL". Jag slängde ihop lite kläder och hoppade in i bilen. Det blev ett galet dygn i Umeå skulle man kunna säga;) - Vi medverkade på middagen som innehöll oxfile och gratis vinpåfyllning... därefter smet vi ut på stan i umeå och träffade skönt folk. Slutade med att vi satt och shottade i något studentrum 06.00 på morgonen(!?) därefter däckade vi på hotellrummet resten av dagen - HAHA! 

Elin och Frida ringde mig nuu i veckan och sa
"Julia, den 8 november ska vi iväg. Du ska bara få en packlista" 
Jag vet inte hur nervös jag borde vara ;)? 



Kommentarer
» elin

Hahah mer nrvös än sist vill jag lova ;)

Svar: ooooooh, shit ;)
Julia Jonsson

» Jenny

hahah jag vet hur nervös du borde vara!! :) hahaha ;D

Svar: HAHA tycker att du ska berätta ;)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback