Oh du fina bloggläsare

Ibland brukar jag få meddelanden på Facebook av personer jag faktiskt inte känner. Det är killar och tjejer i olika åldrar som skriver till mig. Detta tycker jag är jätte kul. Speciellt när jag får meddelanden liknande detta :

"Hej Julia
Jag måste bara berätta för dig att jag har börjat må så mycket bättre! Jag reflekterade idag och kom på att för ett år sedan skulle jag aldrig ta intiativet själv att BJUDA PÅ FIKA? sen även se frammemot att FIKA? Va har hänt hahah men du förstår nog vad jag menar. Sen att jag inte kompenserar med träning är ju oxå helt otroligt! Iaf ville bara berätta hihi tack för att du lyssnade när jag behövde och jag läser din blogg och blir så inspirerad av din träning! För jag älskar ju oxå träning och adrenalinruset! Bara jag äter och lyssnar på kroppen när den behöver vila så kan jag träna igen och det är så skönt att inte känna att kroppen tar stryk ! Massa kramar och keep up the good work girl"

Hallå!
Ditt meddelande gjorde just min dag. Så jäkla härligt att det gått framåt för dig. Att du nu kan fika utan att kompensera med träning. Vilken stark och drivande tjej du är. Glöm aldrig det!! Fortsätt precis som du gör nu, så kommer du snart vara helt kvitt alla dumma tankar om kcal... Men vet du? Redan från första meddelandet du skickade till mig (för ett halvår sedan) så förstod jag att du skulle ta dej ur skiten. Förstod att du är för målmedveten för att ge upp=) Och tack för orden om min blogg, så roligt att den inspirerar dig:) Träning är verkligen kul och en himla bra medicin mot myyyyyyycket (så länge man äter vill säga;) ).

Du är grym och klarar allting du tar dig för, det vet jag. Lycka tilll!

 
/ En glad juliaajoo som nu ska dra sig mot gymmet:)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback