Fyra dagars uppehåll. Men nu är jag tillbakaaaaa

Fyra dagar utan bloggen. Tror aldrig jag haft ett sådant långt uppehåll tidigare faktiskt?! Om jag ska vara ärlig har jag saknat den litegrann. Jag verkligen älskar att skriva & loggar aaalltid in på denna blogg med ett leende på läpparna :) 

I helgen har jag allafall hunnit med tre nätters jobb (jobbade en natt med Ida = Äta godis i sinne och pumpat hög musik i bilen hela natten hehe DET ÄR NAJS). Jag har även dejtat crosstrainern några timmar, veckohandlat med Frida, varit hemma hos mina päron (gud vilket gammalt uttryck) och ätit mat. Dessutom var jag och Angelica på bishops igår och åt godaste Lax + bakpotatis till middag.... Utöver allt detta har jag hunnit med fruktansvärt mycket funderingar, tankar och känslor.  Klokare kan jag väl inte påstå att jag blivit hehe, men saker faller på plats och jag mår bättre igen. "Livet är som en berg-och-dalbana. Du väljer själv om du skrattar eller skriker under resan". Nu ska jag sova efter nattens arbete, vi hörs om några timmar. 

Hoppas att DU mår bra <3




Kommentarer
» M

Ibland kan man behöva uppehåll från saker för att få upp motivation eller ja bara för att börja sakna. Ingen kan döma en efter det tycker jag! Men roligt du hittat igen efter ditt "uppehåll" =) Ständig socker chock är det de som gäller när man jobbar natt? :P

Det kan vara bra ibland att tänka igenom saker en stund, Det kan ju vara väldigt jobbigt för en men ibland hittar man ju lösningar på problem och ibland inte. Life is a rollercoaster är ju väldigt förekommande och det är ju så livet är. En bekant brukar säga till mig "encourage you to be stronger and feel the power within your grasp" Nu låter det som Star Wars men det ligger något i det :) Have a lovelly day! =)

Svar: Tack för din kommentar M!=) Du har såå rätt, ibland är uppehåll från diverse grejer inte så dumt! And yes, om man jobbar storhelger - då är det helt okej med sockerchockar hela natten ;)
Mycket kloka ord du delar med dej av. Hoppas att du också får en helt fantastisk dag, kram kram :)
Julia Jonsson

Varsågod =) Tack, tycker det är sunt förnuft =P Får väl testa det och se om det funkar! =)
Man försöker ju så gott man kan =)
Thank you! Iväg på träning snart så kan bara bli bättre! =)
Kram

Svar: haha det är bra, du verkar ha ett klokt tänk så det är kul att du delar med dig som sagt:)! - Man kan inte göra mer än sitt bästa, så det brukar räcka;)
Lycka till på träningen, finns det något bättre att göra en söndag?! Tveksamt!!
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback