Klockren fest som slutade efter sex på morgonen, yolo.

Efter gårdagens jobb, så började operation fest. Jag lyssnade på taggmusik och plockade fram alla hår-smink grejer jag äger. Dansade lite med min spegelbild, fixade mig och älskade livet. Så sjukt taggad. För bara några timmar senare skulle mars bästa fest starta. Världens bästa Matilda Rönnlund skulle firas 20 år!!! <3
 
Vi hann med två förfester på fem timmar. Först hos Frida för mat och lekar. Därefter i lokal med fler folk, fler lekar och bra-bra-BRA musik. (Dock får ni nöja er med dessa tre bilder. För allas bästa, behåller jag de andra för mig själv haha!)

Vi hann även förbi Verandan en sväng för dans och drinkar. Det stängde i vanlig ordning 02.00 och då styrdes det vidare på efterfest. Ännu mer folk, gitarr, bra sång och feeel gooood känsla i hela rummet. NAJS VAD JAG TRIVDES. Sjukt mobbad blev jag också såklart, haha :'). Klockan Sex så tog jag, Frida och Elin en taxi hem till henne och sov några timmar... hoho <3 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback