Måndag. 21 år gammal.

 
Har besökt 11 olika lääänder. Varit Lucia på skolan. Sjungit på skolavslutningen 9an. Åkt med båt över till finland. Haft sittplats på tåg ända ner till Göteborg. E-type har kommit fram och skakat hand med mig. Jobbat på sex olika ställen. Övervunnit en ätstörning. Badat under högakusten bron. Upplevt Ghana som volontär. Tjuvplingat & pallat miljontals äpplen som barn. Sjungit på min kusins dop som 9åring. Haft en klänning bak å fram på ett skolfoto. Varit med om en krock. Nicklas Whalgren har flirtat med mig (haha). Sett många idoler (som darin, danny, ola svensson osv haha). Åkt ambulans. Hållt på med hästar sedan 5 års ålder. Tog körkortet dagen efter min födelsedag. Alltid älskat disneyfilmer. Flyttade hemifrån som 19åring. Haft tandställning. Allltid gjort mitt bästa. Aldrig gett upp. Försökt se livet från den ljusa sidan. 
 
& Igår blev jag hela 21 år gammal. Hade en fantastiskt dag, vaknade av skönsång från Frida & Elin. Därefter åt vi mjukbröd och varm choklad till frukost. Var sedan och städade min lägenhet innan jag for hem till familjen. God middag, släktingar på besök, FINA PRESENTER OCH GOD TÅRTA! Förövrigt så känner jag på mig att det kommande året blir grymt. Känne på mig att mycket positiva saker kommer att hända. Hoppas jag har rätt!!!! 

Idag har jag noll smink, mjukiskläder & matteböckerna i närheten. Om fyra dagar skriver jag sista prover. Pjuhh.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback