MINA TRÄNINGS RUTINER

Många av er vill läsa om mina träningsrutiner. Varsågoda!

Jag tränar inte för att få smalare ben, en bättre siffra på vågen eller platt mage (sådant kommer naturligt till folk som tränar rätt ändå...)  Jag tränar för att det är världens bästa medicin. To sweat out my worries liksom. Jag älskar känslan efter ett pass, när lugnet sprider sig i kroppen och lyckan infinner sig. Känslan när man tagit ett nytt rekord eller när man orkar något man INTE TRODDE VAR MÖJLIGT. Det är awesome! 

Jag är dock en periodare när det kommer till träning. En månad kan jag älska att jogga, då gör jag det - nästa månad kan jag vara helt galen i styrketräning och då kör jag mycket sånt. Andra månader är jag inte träningssugen alls, så då skiter jag i att träna:). Mitt motto är att träning ska vara kul och att man mår bra av det. Personligen tycker jag att det är FEL anledning till träna om man "hatar sin kropp och vill gå ner i vikt" - för då borde man träna självkänslan istället för spinningpass!!

Förra veckans träning såg ut såhär:
Måndag: 75 minuter box
Torsdag: 4km jogging
Lördag: 4km jogging.
+ cyklar jag överallt. Säkert 5km/dag.

HÄR HAR NI EN BRA TRÄNINGS-SOPTIFY LISTA - to sweat out my worries. 

Subscribe på den! Jag fixade den ikväll, kommer fyllas på med bästa träningsmusiken :)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback