snabba puckar

I torsdags var jag på skolan under dagen. eftermiddagen och kvällen hängde jag och morsan på stan, vi åt även middag och efterätt på lilla kina.muuums! Kom sedan hem och busade med akke å olov resten av kvällen:)
 
Fredagen tillät jag mig själv att gå på helg bästa med att plugga hehehe. Tog en rejäl sovmorgon (så eeeExtremt skönt). När jag var ute med akilles på förmiddagen träffade jag dock en pensionerad granne som undrade om jag ville ha växter av henne. Jag tackade ja och på eftermiddagen fick jag massa fint:):) asså känner press nu, måste få dom att överleva, tur jag har proffshjälp av henne!!! På kvällen kom Hanna förbi, även Markus, Oskar och Danne. Såg vi talangfinalen och åt massa karameller:):):
 
I lördags var Akilles uppfödare förbi, henne har vi inte träffat på länge så det var himla mysigt!! efter det passade jag och akilles på att sola lite innan det var dax för kvällens festligheter:) jag och hanna drack vin å avslutade kvällen på bryggar!
 
Söndag! Jag och akilles åkte ut till mamma och pappa i stackgrönnan ganska tidigt för att njuta av solen och toppenvädret. Minglade runt bland grannarna och lite otippat så ville akilles bada och hoppade därför ner i vattnet... och jag var tvungen hoppa efter.... jävla hund... det var svinkallt... hehe! När Olov slutade jobba kom även han dit:) Samt brorsan och hans polare adam. Åt vi supergod middag innan efterätt och hockeyhäng - tänk att vi vvaannnn:):):)
 
Måndag idag och jag gjorde bort skolan redan 8.30-10 i morse. Sedan hem och hämta olov å akkis. Så har vi hängt på solbacken idag. Ätit glass, socialtränat och haft det rätt soft=) Nu har vi (jag) tvättid samtidigt som olov håller på att fixa lyxmiddag! Ikväll tänkte jag göra bort lite plugg ikväll. Känns som att det är dax, har försjutton tenta nästa vecka som jag inte ens kollat på(!)
 
 
Take care! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback