En snabbtitt

En ny vecka har passerat och jag har varit dålig med bloggen, förlåt. Här kommer iallafall en tillbakablick från veckan som gått, den har varit fin på så många vis. Jobbat mig tillbaka från en jobbig situation och kämpar lite fortfarande. Ni vet "Jag vet inte hur berättelsen av mitt liv kommer sluta, men en sak vet jag... inte på ett enda ställe kommer det stå jag gav upp". Så enkelt är det! 
Måndag - Jag pluggade om Freuds teorier hela dagen. På kvällen träffade jag Elin, Frida och Matilda för catch up och idol-tittande. Haha Elin gav mig en burk med nutella också, hur bra mår man inte då;)?
 
Tisdag - Pluggade under dagen och kvällen tillbringade jag hos Julia H för myskväll och Idol, mysigt!

Onsdag - Var på stan hela dagen följt av ett möte. Kvällen var jag i stallet hos fina hästarna. Blev ett dressyrpass med sitsträning. Att hänga i stallet är terapi om något!
 
Torsdag - Pluggade all day long. Olov kom efter middagen så såg vi hockey tillsammans med mina päron innan han och jag såg star wars (tydligen skandal att jag inte sett den) jag är en såndär människa som missat alla filmer man "ska ha sett" hehuhä ups!
 
Fredag - I vanlig ordning startades dagen med näsan i min kära "Utvecklingspsykologi bok". Sitter liksom och läser den från början till slut. Tar aldrig slut. Kvällen blev det fest hos Frida, roligaste festen på länge haha. Blev mycket dans på bryggar följt av drinkar. Skapade ett nytt dreamteam med några tjejer också. Fan vad vi stekte!
 
Lördag - Var faktiskt en trött krigare. Men blev mer å mer människa innan kvällen. Då var jag på bio med Olov och hans lillebrorsa. Filmen vi skulle se var fullsatt, så vi såg Ben-Hur istället. Var bra som tusan. Efter bion drog vi hem till stackis en stund och snackade skit med mina päron och mer people. Blev ett gött avslut på kvällen (tog dock inte en bild på hela dagen, så får bli en outfitbild! ;D haha

Söndag - Inte gjort många knop, käkade middag me olovis på Dallas sedan har jag pluggat. Är sådär sjukt slut idag, har varit en fullspäckad vecka. Tänkte läsa lite i boken nu och sedan vila resten av kvällen. Ställde in alla planer, kände hur min ork vinkade #hadeee. 
 
VI hörs snart igen. Ta hand om varandra. puss!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback