Tisdag - Onsdag

Igår var jag allt bra nöjd då mitt första odd molly plagg fick hängas upp i garderoben hahohohoha. Har även köpt ett par nya kostymbrallor, en tröja från Gina Tricot och en svart kappa med snygga detaljer i veckan. Livet som student ni vet!! ;D

Igår hade vi tisdag. Jag spenderade förmiddagen vid datorn och plugg. Kollade föreläsningar kring tentamen vi har nästa vecka. Efter lunch åkte jag till Linn som fixade mina fransar, sedan hämtade jag ut ett paket och gjorde andra små ärenden. Kvällen var jag hos Olov. Vi åt middag, spelade spel (ni vet) såna här man spelar på bordet, var svinkul. Lyssnade på go musik och käkade karameller. Blir så extremt glad av denna människa ska ni veta. Därefter såg vi film och somnade supersent. I morse när klockan ringde 07.00 kändes det sådär. Men då Olovis väckte upp mig med en puss och frukost som redan var färdig - då kändes det genast mycket bättre. Han skickade även med mig lite plugggodis så jag skulle överleva dagen haha vilken kung! Så idag pluggar jag medicinräkning all in. Ska snart till Elin och plugga med henne i eftermiddag, blir bra med en liten catch up med en av mina bästisar!!! <3 

Vi hörs sen, puss och kram på er!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback