Bloggis Lista

1. Vem är din bästa vän? Har så många människor som delar den platsen:)
2. Vad har du för skostorlek? 38 
3. Vad är du nöjd över hos dig själv? Mina former och mitt hår=)
4. Vilket är ditt favoritnummer? 5 och ingen aning om varför hehe
5. Vad var det senaste du åt? Kvarg
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Rosa alla dagar i veckan
7. Hur är vädret just nu? Var strålande sol till 12 då jag slutade jobba, då blev de moln:):)
8. Vem var den senaste du pratade med i telefon? Pratade om magaluf med Frida L
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Ett fint leende och armar:)
10. TV eller dator? Dator 
11. Favorit tv-program? The O.C
12. Har du några syskon? Lillebror aka apan
13. Längd? 170cm.
14. Hårfärg? Olika, men nu är jag småblond
15. Ögonfärg? Gröna ögon
16. Favorithögtid? Jul kanske? 
7. Favoritmånad? allt utom vintern hehe
18. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Såklart jag har. Vem har inte!!
19. Senaste filmen du såg? How to be single
20. Är du blyg för att fråga ut någon på dejt? Haha nja, men gillar killar som tar initiativet. Dessutom hatar jag ordet "dejtar" jag hänger istället. Mycket mindre spänt och mycket mer roligt;P
21. Kan du stå på huvudet utan vägg? Nej
22. Choklad eller vanilj? Choooklaaad
23. Har du några tatueringar? Ett på revbenet och en på fotleden. 
24. Piercingar? Navel och massa i öronen
25. Smöriga, saltade eller kryddade popcorn? SMÖR 
26. Hundar eller katter? kissekatt
27. Favoritblomma? lol kan inget om blommor. Idag kom de fram en till mig på jobbet och frågade var på gården pilträdet var planterat "hur ser ett sånt ut?" svarade jag och alla började skratta.. hehe ops..
28. Har du blivit påkommen för något du inte får göra av dina föräldrar? Jag tror inte det haha var  guldbarn när jag var mindre. Ni vet. Drack aldrig innan jag var 18 år, har aldrig fått IG i betyg, körde ingen trimmad moppe, började jobba somrar/helger redan som 16 åring, hängde alltid i stallet. Dessutom har jag och mina föräldrar sjukt bra relation, dom vet det mesta om mig :).
29. Vem vill du träffa just nu? Mormor!!!
30. Har du någon gång skjutit med pistol? Bara sån där luftpistol ;P
31. Gillar du att flyga flygplan? haha ja älskar att resa.
32. Höger eller vänsterhänt? Höger
33. Hur många kuddar sover du med? Tre, blir tätt i näsan om jag inte får ha högt under huvudet hehe.
34. Saknar du någon? Mormor saknar jag mycket
35. Vad gör dig arg? Haha kan nästan inte bli arg, men något som kan göra mig sjukt påverkad negativ är typ orättvisor i världen;P eller när jag får två poäng från högsta betyg på en tenta....

Nu ska jag till stallet, ha en fin kväll!




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback