Fredag

Hej på er

Idag har vi fredag och jag har tillbringat hela dagen på skolan. Föreläsning om genusperspektiv och omvårdnadsperspektiv. Sammanställde föreläsningarna såfort jag kom hem från skolan, så nu har jag pluggat färdigt för idag. Så jag har typ helg nu? faaan så skönt! Matlådor har också fixats idag. Laxpasta med broccoli. Gott och nyttigt, men alldeles för dyrt. Vad äter man som student för att spara pengar??
 
 
Nu ska jag träffa tjejerna för fredagshäng. Perfekt avslut på en extreeeemt rolig vecka!! 
Vi hörs i morgon. Ha en fin fredag och ät mycket godis och chips för det ska jag hehe. 
 
 



Kommentarer
» Frida

Ät efter säsong och handla saker som det är kampanjpriser på :)

Soppor och storkok är billigt, rotfrukter också. Ägg, broccoli är ju superbilligt, såser med krossade tomater som bas. Ja, man lär sig till slut hehe. Lycka till, kul med plugg!

Svar: Haha tusen tack för tipsen, ska bli spännande å se om man lär sig ;). Kram på dig! <3
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback