Senaste Veckan

Senaste veckan har varit toppen. Haft trevliga dagar på praktiken, bakat och i torsdags fyllde jag år. Helin bjöd på maxmat eftersom vi var fett sugna på det hahah. Och jag fick massa grattis och kärlek av alla mina nära och fantastiska kära:):) Igår var det fredag och olov kom äntligen till Skellefteå igen. När jag slutade praktiken 14.00 så åkte vi till hans farmor och fikade. Kvällen spenderade vi i stackis och firade mig tillsammans med min familj. Kanondag ju! Har även pimpat Olovs snusdosor, vadå 24 mogna år hähähä!

Nu sitter jag med plugg och ska snart börja göra mig klar inför kvällen. Släktträff väntar, känns så kul att få ta med olov på dem nu för tiden. Han är verkligen bäst, min Olov! 


 
 


 



Kommentarer
» Anna

Din blogg har inte gått att läsa från datorn senaste månaden, dyker bara upp en blå ruta istället för senaste inlägget...☹️


Kom ihåg






Trackback