Helgen

I fredags började jag mlåa om en del möbler💪. På eftermiddagen träffade jag upp Frida och Vendela för att fixa fransarna och på kvällen såg jag å o världens läskigaste skräckfilm😂... följt av en disneyfilm såklart!

Igår jobbade jag 7-16 därefter mötte jag upp Frida och Arre för middag å sedan häng i soffan med godis för resten av kvällen. Sov sedan över hos frida. Å idag har vi söndag och jag jobbade 7-12 i morse, sedan har frida bjussat på lunch och jag har sovit på hennes soffa😂. Nu ska jag kriga mig igenom sista 16-21 timmarna också!!!

Sedan var min helg över😊😊😊
Hoppas ni haft en fin helg ni me❤❤




Kommentarer

Jag är så glad för din skull att du mår bra, och att du verkligen lever livet och lagt ätstörningen bakom dig :)
Hoppas att jag en dag kan få vara fri. Kram

Svar: Tack fina du! hoppas att du också kommer bli det, säg till om jag kan hjälpa dig med något!
Juliaajoo


Kom ihåg






Trackback